Monday, June 2, 2014

A Note From Me

Banyak benda yang jadi lately. Banyak jugak benda yang aku nak update, tak terupdate. Kekadang, just main post-post kat Instagram, then terus share to FB & Twitter. Twitter tu pun aku jarang-jarang update tweets nya.. Kot-kot orang mentioned, baru la aku dok sibuk-sibukkan diri reply.

So, sesiapa yang rasa-rasa nak ber'communicate' dengan aku thru Twitter (cewah, cakap macam banyak benau followersnya..), silalah mention aku. I am actively be @ Facebook & Instagram. Tapi aku tahu, Twitter aku masih berfungsi untuk insan-insan yang tak ada and tak active FB & IG.

Bagi aku a few days untuk rileks ya..few events in May and awal2 June pun dah penat semacam. Nantilah buat throwback gambar2, itukan alasan biasa bila malas menulis. Hehehehe...

Rindu Yang Tertangguh (Satu Menuju Dua) dah selamat terlaksana.. 110% by me. 2% je usaha cina printing. Setiap isinya belum pernah pun aku exposekan di mana-mana. Itu pun modal yang bagus jugak untuk aku postkan je kat sini.. 

Terima kasih....

No comments: