Sunday, January 20, 2008

My Favourite Stuffs

I received quite a number of emails asking what actually my favourite - clothing, brands, movie, tv show, etc... May be because most of my writting / article concern more about life, grooming etc... Oklah... to answer the questions, lebih kurang macam nie la...

Food - I prefer kampung food a lot esp from negeri sembilan & terengganu. Sebab tu bila kat oversea... Rasa macam nak pengsan. Siap bawak cili sos & maggi lagi. Food, mesti pedas. But, since now tengah undergo healthy diet, so, lupakanlah semua tu...

Baju - Selalunya, I'm happy with t-shirt and levi's jeans. senang... pergi office tu, baju office la. My fav mng, doroothy perkins, topshop. kalau ala-ala corporate sikit tu, selalunya belasah jer. Lagi satu, I prefer Nazleen Noor punya design.

Jeans - Levi's, Guess? & MNG. Sometimes tu, belasah jer apa2 pun. janji boleh pakai...

Perfume - Elizabeth Arden; 5th Avenue, After 5, Provocative. Azimin prefer to buy for me Hugo Boss. Since balik London hari tu, I dah tersuka kat CD & Ferragamo.

Make-up - I'll upload the pics later...

Spa - Serenity Spa (Bangi), Sun Spa & Alun-Alun (Langkawi)

Watch - Swiss Army & Titus

Shoes - Clark & Adidas

Cukuplah yer...

No comments: