Sunday, January 20, 2008

My Face - What Do I Put






What do I put on my face? I'm not a make-up type of person. Yang keluar rumah sikit2 kena taruk makeup satu inci... No, no, no... I'm a very simple person. Of course if I go for any function tu, make-up la... Depends on the situation. Pergi office, I'm not really put a foundation on my face. Mascara? Only for dinner. Tak pernah lagi pergi office pakai mascara. I'm a person yang selalu genyeh-genyeh mata bila penat. Tak ke haru kalau tergenyeh mascara tu nanti...

Ada a few pics yang tak dapat... shine powder (body shop), moisturizer (garnier), some lipsticks (estee lauder), and foundation (tak tau brand apa sebab beli masa kat london). Selalunya, kalau gie oversea, aku memang borong benda2 nie kat sana sebab murah.

Pernah beli baju kat miss selfridge (is the spelling correct?) yang harganya GBP 45.00 (45 paun). Korang darab la sendiri berapa (the exchange rate was 7.03 masa tu). My boss tercengang tengok sebab masa dia nak beli kasut yg GBP 20.00 (Clark) pun berkira sampai 2 hari...

Aku? Kalau suka, belilah...

No comments: