Tuesday, August 4, 2009

Siapa WANI ARDY Yang Ku Kenal?

Siapa WANI ARY? Mungkin ada yang tertanya2 siapa dia Wani Ardy. Saya tak pernah menyangka Wani Ardy yang agak lama saya ikuti muzik, lagu & puisi inspirasinya adalah insan yang saya kenali sebagai Nurshazwani...

Shazwani yang saya kenal suatu ketika dahulu adalah seorang pensyarah communication & english yang ternyata amat berbeza sekali AYAT-AYAT CINTA beliau di kampus berbanding dengan KATA-KATA KASIH nya di dalam lirik & puisi...

Sungguh! Saya amat bangga bila mengetahui Wani Ardy adalah Shazwani, insan yang dahulunya setiap hari melalui bilik pejabat saya untuk pergi 'thumb print' 2 kali sehari. Dialah insan yang saya gemar meletakkan namanya untuk menjadi PENJAGA PEPERIKSAAN terutamanya pada hari AHAD dek kerana dia jam kontaknya rendah... huhuhuhu... Ampun!!!

Saya terperanjat besar bila mengetahui empunya lirik2 & bait2 indah yang menjadi inspirasi saya adalah insan yang dulunya saya ketemu setiap hari.

Pelikkan? Itu kuasa Yang Maha Esa. itulah ajaibnya BAHASA, itulah magisnya AYAT-AYAT INDAH puisi & lagu. itulah namanya perjuangan di arena ini. TULISAN & MELODI menjadi senjata utama, tanpa nama, tanpa wajah...

Friends, lets have a look at WANI ARDY blog, http://waniardy.com
Percaya pada saya, YOU WILL LOVE IT!!!!



Wani, best of luck!!!!

No comments: