Tuesday, June 24, 2008

Copy & Paste From My Bro In-law Blog


I just copy & paste from my bro in-law's blog
http://kotaarialun.blogspot.com/

I never play chess so aku tak sure la apa yang patut jalan dulu...



Kalu nak bergaya ke, nak berposing ke or nak menipu depan wartawan/peminat/kamera sekali pun, biarlah nampak 'cerdik' sikit...

Dalam Berita Harian hari ni kisah Anak Bapak- Yusof Haslam and Son.


Ini nak main chess.. first move dah gerakkan 'King'. Dah le melangkau pawn satu hal, King boleh bergerak lebih dari satu tapak dalam satu masa ke???


Pendek akal betul lah sesetengah artis kita ni.. Haiiyaah..


p/s: Aku nak kutuk lebih-lebih golongan artis-artis ni leceh le pulak.. sbb Pak sedara aku(Shamsul Ghau-Ghau) pun artis jugak.. muahahaha...

2 comments:

Anonymous said...

To the author of this blog,I appreciate your effort in this topic.

Anonymous said...

that's way too cool.