Friday, November 15, 2013

KASIH CINTA NYAWA

Demi rasa KASIH, rasa sayang dan CINTA, lalu lahirnya NYAWA saya ini. A small little token pada yang selama ini menyokong hasil usaha saya. Saya masih belum berkesempatan untuk menyempurnakan sebuah buku penuh. Saya sibuk menyiapkan buku orang, sibuk membawa nama orang-orang lain.. Akhirnya, saya lahirkan dulu zine ini.

Kalau nama penyanyi, zine nie kira macam single la kononnya. hahaha.. Saya tak sangka sebenarnya ianya berhasil. Tapi syukur alhamdulillah...

KASIH CINTA NYAWA ini terhasil dari kompilasi setiap isi luahan coretan rasa saya. Jujur dari hati.



Setiap rasa yang lahir terkesan dari jiwa yang tulus. Tiada sedikitpun rasa dusta yang dibuat-buat. Saya percaya, setiap insan ada roda kehidupannya tersendiri, yang telah ditetapkan Ilahi bila masanya kita berada di tabur rasa bangga, bila waktunya kita dipijak dek caci hina. Itu karma. Itu janji.

Itulah juga namanya kehidupan.



-eleen.jamaluddin-










No comments: