Friday, June 15, 2012

A Littile Update

Lama tak membebel kat sini kan? Amat busy sangat sebenarnya. Memang la tak de siapa yang nak percaya aku busy. Paling koman, mesti ada yang kata, "ala, bukannya kerja pun, entah apa yang dibusykan."

But kalau siapa yang kenal aku, they will understand yang aku memang tak pernah nak release apa yang aku tengah buat, project apa yang tengah dikerjakan sampailah benda tu betul-betul menjadi. Kan??? Jadi apa yang aku tengah dok sibuk-sibukkan nie, Insyaallah nanti akan aku war-war kan bila sampai masanya ya...

By the way, just nak inform, aku & adik aku akan bukak kiosk kat Jabatan Akauntan Negara, Precint 2 Putrajaya on 27th June nie. Cookies raya dah start jual dah but in a small pack la. And cake in a jar pun ada nanti tau!!!

Gambar ihsan Mr Google

No comments: