Wednesday, June 22, 2011

YA, MINTA MAAF SEBAB DAH LAMA TAK POST NEW ENTRY!!!

Saya dapat email dari someone yang amat rapat dengan saya di alam blogging nie. Ingatkan apa hal la kan, sampai beremail-email dengan title yang agak menggerunkan.. Dan soalanya dia pada saya:

'Kau dah tak reti nak update blog ke? Dah putus idea ke? Ker, line internet kat rumah dah kena potong sebab tak berbayar?'

Mak aii, sampai hati tuduh saya sehingga begitu rupa... "Ampun Tuanku, sembah patik harap diampun... Ke'busy'an sedang melanda nie..." Tapi line internet di rumah saya ni wireless (ala-ala Mc D), staff price & pakai nama biras saya sebelah rumah (rumah saya & rumah dia gunakan coverage yang sama), tapi saya yang setiap bulan gigih membayarnya tanpa pernah ada tunggakan...

Ya, saya minta maaf. Bukan sengaja, tapi keadaan saya tidak berapa sihat semenjak dua menjak ini. Pening-pening & sakit kepala tu rajin sungguh datang menjengok saya. Oooppssss!!! Tiada kaitan langsung kalau anda semua tiba-tiba nak meng'wild' guess kan yang saya pregnant... TIDAK, belum lagi!!

Tapi lately ini memang saya selalu sakit kepala, berapa kali berulang ke klinik. Dari klinik depan rumah sampailah yang ke UKM. Semua sudah!!! Batuk & gatal tekak pun masih tak hilang-hilang. Lambat sungguh, sebab saya asyik terbayang-bayang Sang Frappuchino & Java Chips Ice Blended Starbuck tu berkali-kali. Sejak tidak berapa sihat ini, sudah 3 kali saya 'dipaksa' order Hot Mocha. Arrghhhh! Rindunya!!! Itu tak masuk lagi bila si cinta hati Baskin Robin & New Zealand Natural. Masa lalu di Mid Valley, terasa-rasa macam cinta hati saya itu melambai-lambai pada saya...

Saya kena mulakan mood memblogging ini perlahan-lahan. Secara berperingkat (banyak la kau punya peringkat kan!!!!). Ada beberapa teman-teman & kaum keluarga yang dah mula hint-hint saya,
"kau ni, tulislah pasal company aku dalam blog kau, tolong promote sikit...",
"leen, nanti tolong la ya promote uncle punya kolej nie.."
"dear, nanti you write la about this hotel in your blog ya.."
"kak, bila nak tulis pasal kitaorang ni? Tolong la promote.."

Ya, saya akan cuba memerah keringat tulang 4 kerat saya ini. Minta bawak bersabar ya.. Dan balasan jawapan dari saya..

"ya, nanti leen/saya/i/akak tulis.. tapi dah nak masuk bulan puasa & raya nie... kalau you all nak order Ramadhan Gifts & Cookies Hamper, janganlah segan-segan contact ya!!!"

Hahahha... Win win situation maaa... Eleen's Inspiration mana ada income for ads, saya just suka-suka ajer... Sebab itu janji saya dari awal, Eleen's Inspiration tolong promote 'seikhlas hati'...

Ok, saya janji... Lepas entry pasal Hari Bapa & Malacca Trip saya, saya cuba masukkan satu persatu ya.. Tapi, sila faham sendiri ya, kalau saya lambat tu, maksudnya saya naik bas lompat-lompat... Bas express dah habis tiket!!! Peace!!!

No comments: