Friday, April 5, 2013

Bagi Jalan Art Exhibition - Solo Exhibition by Azimin Tazilan

Not so sure dah pernah upload ke belum gambar2 nie but since ada jumpa, meh la kita upload...
Mood rajin pun dah datang kan...

Bagi Jalan
By Azimin Tazilan
Warehouse Gallery, Jalan Tun HS Lee, KL
Curator: Lee

This one was not curated by me, sebab tu la gambarnya tak banyak..
Kalau tengok dari gambar pun tahu, aku datang just as VIP Guest... hahahaha
Bukan selalu dapat peluang macam nie... tanpa perlu berpeluh-peluh... 
Jadi, marilah melaram... melaramlah sangat kan...


bagiJALAN
I asked Azimin to take a FULL shoot, but he took the FULL shoot of HIS ARTWORK!!!

This was the only time I got a chance to pose masa tengah exhibition...


With my ex-staff back in Limkokwing (it was 10-12 yrs ago), Nurul Azwa (Gune),
Cosmopolitan Malaysia Art Director

With my ex-staff back in Limkokwing (it was 10-12 yrs ago), Nurul Azwa (Gune),
Cosmopolitan Malaysia Art Director

Lepak-lepak with bisik-bisik with the beloved one.. "Pssssttt, even I tak curated this time,
jangan lupa portion I ya..."


Yeayyy, we're the Guest tonight!!!
Photo was taken from Aswady's camera. TQVM Wady...

No comments: